Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v36

Vad tror du händer?
Jag gissar på någon ny hästras. Denna gången kan jag faktiskt tro på andalusier och lipizzaner, fast.. Jag har nog helt fel. Det kommer säkert utrustning & kläder eller uppdrag eller någon annan lite mindre uppdatering.
 
Vad hoppas du händer?
Jag hoppas på fler ponnyraser; Connemara, russ, welsh och islandshäst. (Ja jag vet att islandshäst rankas som stor häst, men de är i ponnymankhöjd.) Jag hoppas fortfarande på andalusier och lipizzaner, vet inte hur många gånger jag nämnt det.. Det är raserna jag velat ha mest av alla på den där listan, och dom kommer typ sist. Sedan vill jag ha ett svart westernträns och säkerhetsvästar till terräng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback