Dubletter

Att man kan få dubletter på julklapparna, det är något jag tyvärr måste dissa. Det var en dålig idé enligt min åsikt. Varför? Jo, tänk om man vill ha en grej väldigt mycket, och så får man den aldrig för att man får bara dubletter istället.. Inte särskilt roligt precis. Jag har ännu bara fått en dublett, men jag känner att snart så lär det väl komma fler. Jag vill till exempel ha misteln och en massa andra fina saker, och det är ju inte säkert att jag får dom?
 
En annan idé hade kunnat vara att man inte får dubletter förens man fått alla saker. Det hade jag tyckt var mycket bättre. Alla kanske inte tycker det, men vi har olika åsikter. Har nämligen sett flera spelare klaga över dubletterna, och det hade varit bra om SSO fixade så att man kan få allting.
 
En arkivbild på detta då. (Minns den kvällen!)
Min dator är på benen igen btw, wie!

Kommentarer
Postat av: Isabel Southrock

Jag har fått samma sak 4 gnr D:

2013-12-05 @ 17:58:00
Postat av: Sandy Sleepymountain

Jag har fått samma sak 5 gånger. Fatta om jag blev sur! D:

2013-12-05 @ 19:09:43
Postat av: Cecilia Gladefield

Idag fick jag tre julklappar och alla var dubbletter! :(

2013-12-06 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback