Hallå där araber!

Denna bilden fick vi idag se på Star Stable's FB och Insta samt nyheterna. Min första reaktion var "Wie!" Haha, men det ska bli jättekul. Av det jag ser här ser dom underbara ut! De har tagit med mycket som araben har känns det som, litet ädelt huvud och hög svansföring. Dock kan vi ju inte se allt än!
 
Ett minus är ögonen. Tycker de är ENORMA. Annars, väldigt fin och bra jobbat av SSO teamet! Jag hoppas den är lite mindre än de vanliga hästarna också.. Ska iallafall bli skönt att de äntligen kommer, och de verkar komma imorgon om jag förstått rätt. Det kommer sluta med att jag köper en arab, haha. Ska ni köpa en?

Kommentarer
Postat av: Lilly Youngland

Jag kommer nog köpa en, när jag eh har råd XD Det är lite tomt i sc kassan nu, men när det blir dubbla helg ska jag köpa sc och sen ska jag köpa en arab

2013-12-17 @ 21:09:12
URL: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag vill ha en, men måste titta lite noggrannare på dem först för att se om en av dem passar för namnet jag har planerat ^^

2013-12-17 @ 21:32:05
URL: http://monokerus.se
Postat av: Alessandra Kinglord

Finns det en helt vit och en svart så kommer dom med hem på studs kommer någ sen vara pank på sc men vad gör man inte

2013-12-17 @ 21:58:20
URL: http://jorviknew.blogg.se
Postat av: Lilly Bluewood ★

Jag ska köpa en på jul, för då får jag sc :) ja älskar dems ögon, kropp m.m xD

2013-12-18 @ 06:51:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback