Mer XP på loppen

Något jag hade tyckt var otroligt bra var ifall man fick 100 XP per lopp. Man hade då fått 3400 XP per dag, 3500 XP med ponny. Då hade det tagit 9,7 dagar = 10 dagar. Det hade varit jättebra, och man hade minskat levlingstiden med 10 dagar ungefär. Det hade varit roligare att levla + det hade gått snabbare.
 
Jag tror inte det bara är jag som uppskattat detta, och det finns säkert en hel del som hellre vill att det ska ta runt 20 dagar. Själv är jag otroligt lat när det gäller levling, och anledningen är just att det tar för lång tid. Jag vill inte spendera tre veckor på att levla VARJE dag. Jag tycker det är för mycket.
 
En annan grej är att det skulle kunna gå lika snabbt som det gjorde med ens starthäst. Jag vet inte om man fick runt 100 XP per lopp då, men det kan ju vara möjligt. Men en stor hiss ifall detta skulle bli möjligt. Runt 35-40 XP på vissa lopp.. Ja ni, det tycker jag är riktigt snålt!
 
Hade ni velat att vi skulle få mer XP på loppen? Eller skulle ni vilja ha det så som det är nu?

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag tycker att loppen ska ge MINST 50 xp, sen skulle jag inte klaga om det blev ännu mer ^^

2013-12-23 @ 17:40:17
URL: http://monokerus.se
Postat av: Haley Northbell

Jag skulle inte tacka nej till 100 XP per lopp, jag tycker inte heller levling är särskilt kul och det är ju inget frivilligt man gör utan det är ju mest som ett "måste". Och alla har ju inte tiden att sitta hur länge som helst och levla varje dag, så det skulle uppskattas väldigt mycket om man fick mer XP av loppen tycker jag. (:

2013-12-23 @ 17:46:40
URL: http://northbell.blogg.se
Postat av: En spelare som kommer till sso

jag tycker att man ska få mer XP
Till och med att för varge lopp gick hästen upp i level :P

2013-12-23 @ 17:53:24
Postat av: Elaine riverforce

Man fick 250xp för de som ger 93xp nu och 125xp för de so ger 46xp nu. Tycker det vore bra om det inte bara gällde starthästen (:

2013-12-23 @ 18:17:25
URL: http://riverland.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Håller fullständigt med, mer XP åt folket!!

2013-12-23 @ 18:41:16
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Anonym

Mer o.o

2013-12-23 @ 22:50:28
Postat av: Rebecca Winterbell

Jaa håller med! Och så skulle det gå lika snabbt hela tiden, att levla 14 -> 15 går ju för segt :/

2013-12-24 @ 08:30:14
URL: http://snowdancerz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback