Surprise

Ikväll la SSO upp bild på Facebook och Instagram på en transport med en hästskugga i som ni ser ovan. De skrev "Here's a little sneak peek of something that is coming to Jorvik just before Christmas... Can you guess what it is?!" (Här är en liten tjuvtitt på någonting som kommer till Jorvik precis innan jul... Kan du gissa vad det är?!) Vi ser direkt att skuggan är forman som en arab, och jag är 99% säker på att det är det!
 
Den ser helt underbar ut. Unik. Jag hoppas verkligen den har hög svansföring, samt lite speciella gångarter/steg. Jag hoppas på en flugskimmel och en kolsvart arab. Hade varit kul om det kom fyra olika man kan välja på. Tycker iallafall detta ska bli super, och det verkar som vi kommer få araben den 18e december, sex dagar innan julafton. Alltså dröjer det bara cirka en och en halv vecka.
 
Har ganska stora förväntningar över araben. Jag undrar om det kommer vara Arabiskt fullblod eller till exempel Shagya-arab? Vad har ni för förväntningar? Kommentera och berätta för mig! :D

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

OMG! LÄNGTAR! ♥ Fast ska köpa en häst just helgen före jul, men tänk om jag istället vill ha en arab? xD

2013-12-07 @ 09:15:00
Postat av: Zoe Yellowtree

Längtar *-*
För om de kostar mindre än 800 kommer en Arab bli miin på julafton :D

2013-12-07 @ 09:56:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback