Anklaga folk

Jag hoppas ingen tar illa upp av detta inlägget, eller bli väldigt sura på mig. Fast jag bryr mig faktiskt inte om ni kommer bli arga på mig eller inte. :)
 
Jag är så förbannat sur och trött på denna skiten nu. Varför ska VARENDA människa anklaga folk, och i detta fallet för LAGG. De kanske har en dålig dator, eller dåligt internet, och då har de ändå rätt att tävla, det hade varit en helt annan sak ifall de laggade med vilja.
 
Ni vet när man ser en häst springa runt på samma ställe utan ryttare? Det är ju inte datorns eller personens fel, det är Star Stable som antagligen laggar. Folk går fram till andra som de tror laggar, eftersom de antagligen stått still på ett ställe, vilket också KAN vara SSO's fel. Hur f*n kan ni vara så säkra på att personen laggar egentligen?
 
Nu på sistone har folk kommit fram och velat prata med mig. Och jag får frågan, "Laggar du?" NEJ DET GÖR JAG INTE, ÄR MITT FÖRBANNADE SVAR. De säger, ja men du åker fram och tillbaka, studsar hit och dit och flyger fram. Det borde synas för alla då, right? Ja juste, men jag har frågat vänner, och nej, de ser inte att jag laggar. Har ni tänkt på att det också kan vara ER uppkoppling som gör att folk flyger fram och studsar hit och dit? Nej, ni tänkte nog aldrig så långt. Om jag laggade, så ska det synas för alla, vilket det INTE gör, alltså laggar jag inte, + ni har INGA som helst alls bevis på det.
 
Ärligt talat, bryr jag mig inte, jag har ändå rätt till att tävla i championat, för jag vet, att jag inte laggar. Men många har antagligen valt att inte tro på mig, och I don't care. För det är faktiskt bara jag som VET ifall jag laggar eller inte, och jag kan ju glatt berätta för er, att jag laggar inte. :)
 
Hur vågar ni gå fram och säga så till folk? Det behöver inte vara deras fel, och då blir de för f*n ledsna. Har ni tänkt på det? Ni sårar en människa, och det är inte okej. Vissa kommenterar saker som laggj*vel på inlägg, och det är INTE okej.
 
Detta är internet, bete er som riktiga människor för f*n.
 
Och tack till mina riktiga vänner här, som faktiskt tror på mig, och säger emot de som anklagar mig. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hedvig Mcfield

Bra skrivet! Hoppas många fattar ditt budskap. Jag tycker att dina åsikter är bra och välskrivna. Jag tror på dig!

2013-07-03 @ 14:42:14
URL: http://hedvigmcfield.blogg.se
Postat av: Juliette Stardawn

Riktigt riktigt bra skrivet Anna!! Jag tror absolut inte att du laggar:)! Om folk fortsätter vara såhär oförskämda mot vissa människor, kan de sluta med att personerna som blir anklagade inte vågar ställa upp i championat längre... Usch för sånt här!

2013-07-03 @ 14:54:12
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Anonym - du vill endå inte veta av mig så. ^^

Hej!

Jo, jag håller med. Good written! Folk borde fatta när de frågar; 'laggar du?' ett nej är ett nej. De folk som håller på o tjatar o klagar om sådant skit, är ju f*n trögfattade!

Anna, jag bryr mig om dig o dina känslor även fast du helst av allt vill strunta i att jag finns. ♥

2013-07-03 @ 15:02:33
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sasha Rainnight

Bra skrivet! Om folk går fram och frågar om du laggar mst de ju f*n acceptera ett "NEJ" och inte säga emot det! Tror på dejj och vi som känner dejj elr över huvud taget har varit med dejj vet att du inte laggar, och de som vill envisas med att du gör det kan väl få babbla på hur mke som helst, men du och vi VET att du inte gör det så... :)))

2013-07-03 @ 16:00:22
URL: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

Bra skrivet Anna :D <3
Står verkligen upp för dig! :)
de som anklagar kan dra åt skogen xD

2013-07-03 @ 16:40:18
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Daphne Southwood

bra skrivet tekannis. fakk ya all människor som har så mycket tid att dom får tvångstankar till att starta drama och konkurrens på sso med all detta lagg skitsnack

2013-07-03 @ 17:29:17
URL: http://oceanwarrior.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller verkligen inte med! Man har vilken rätt som helst att gå fram och fråga om personen laggar, tänk om personen gör det. + måste ju personen lagga om den flyger fram 5 meter helatiden och studsar fram och tillbaka. Hen/dem kanske inte laggar med mening men däremot är de internet som laggar då får man faktist ta paus från champisar för de finns faktist dem som kämpar och sliter hårt! -.-

Svar: ALLA har rätt till att tävla, läste du inte det? :) Även fast det är internet, ska man inte behöva sluta tävla för det. :)
Anna Waterdawn

2013-07-03 @ 17:55:08
Postat av: Feya Moonstar

Så bra att laggen är "borttagen" nu då, så ingen kan lagga längre..

Svar: Men ellerhur.
Anna Waterdawn

2013-07-03 @ 21:46:16
URL: http://starstabletips.blogg.se
Postat av: rebecca rainstar

jag håller med dig :D

2013-07-03 @ 23:04:04
URL: http://rainstar.blogg.se
Postat av: Emlan

Bring it on haters :D Jag har aldrig sagt att du inte får tävla, eller att det är ditt fel att du laggar. Men både du och din syster är mycket snabbare än alla andra.. Det säger bara en sak, just saying. Det enda jag ville var att du inte skulle säga sånna här saker: "Jag laggar inte". Eller när du klagar på att andra laggar :) Men det är bara vad JAG tycker och man ska väl kunna ha en diskussion utan att du får utbrott?

2013-07-04 @ 11:12:56
URL: http://silverhaven.blogg.se
Postat av: I MISS U ;_________;

;_________________________________;

2013-07-04 @ 11:44:50
Postat av: Lisa Winterstorm

Jahaaaa du, men varför vinner jag inte varenda championat då, varför ligger jag inte först då? Så om jag ligger på 11:e plats så är jag alltså snabbare än den som leder då? -.- Jag är Annas syster och hon och jag vet bäst om vi laggar eller inte och det gör vi INTE, punkt.

2013-07-04 @ 12:54:36
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Anonym

SSO kanske stoppat det lagg man startat själv men dem kan omöjligt stoppa lagg som kommer pga av ens dator. Man kanske inte laggar lika mycket när man bara springer runt, men ens dator kanske behöver mer plats när det är dags för championat. Det blir mer laggigt, så även om folk inte vill lagga så är deras datorer laggiga och jag anser själv att då ska man inte klaga på andra som laggar för man kan själv inte bestämma om man ska lagga pga sin dator. Det är så jag tycker. Den datorn som jag har just nu laggar otroligt mycket det vet jag, men den som jag har hemma gör inte det. Det är jobbigt att den laggar, men för fuck sake kan man bara inte erkänna att man har en laggig dator?

Och Lisa. Du skrev i min champis grupp för någon dag sedan att du hade laggig dator ganska så direkt efter att jag skrev att min dator laggade.

2013-07-04 @ 15:03:41
Postat av: JenPen Snökulle c:

Jag var den anonyma som skrev ang Lisas dator ;-; råkade trycka på skicka långt ifrån att jag var kvar, men iallafall. Visa att ni har lite stake och erkänn att erat internet eller datorer är laggiga. Ni får inte haters.. gäller alla som tar åt sig. c:

2013-07-04 @ 15:05:23
URL: http://snowhill.blogg.se
Postat av: Lisa Winterstorm

Ja, min dator är laggig det är sant :)

2013-07-04 @ 15:16:02
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Bella Eastlake ♥

Jag är en av Annas närmsta vänner. Hon laggar inte, hon blir princip hela tiden anklagad av att hon laggar, jag känner henne by heart och om vissa är dåliga förlorare och BARA för att folk vinner över er så betyder de inte att dom laggar, så snälla Anna laggar inte.
MVH,Mycket liten irriterad sak(Be

2013-07-04 @ 19:12:18
URL: http://Jorviklife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback