Dagens inlägg 6/6

Hej. :D Sveriges nationaldag idag, hihih, kände mig bara tvungen att säga det. ;) Har ledigt idag, imon, lördag och söndag, så blir bra uppdatering. :) I alla fall, loggade in för ungefär 2 timmar sedan, drog ner till trädgården och utförde lite arbete där, måste bli beundrad så får jag nya gula uppdrag. ;) Fortsatte sedan mot GÅD och gjorde de blåa där, och sedan hos Steve och till sist gjorde jag en pannkakssmet i Firgrove. Mystery skulle blivit level 11 igår, men jag var på event emellan kl 18.10-21.10, ungefär. Då var jag ganska trött, efter ett tre timmar långt event. Men jag körde lite i alla fall, men tröttnade snabbt. ;) Håller just nu på att levla upp honom, han blir level 11 om bara några tävlingar. :) Uppdaterar mer hela dagen, ciao! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback