Fakta om Darkwarrior

Darkwarrior, eller som han kallas, Dakke är en 11 årig frieserhingst, som är 166 centimeter i mankhöjd. Han är kolsvart, med lång, vågig man och svans. Han har ett stort och graciöst steg, underbart vackert. Hans inriktning är dressyr, och vi har tävlat framgångsrikt i dressyr, vi har till och med varit och tävlat i VM. Han föddes hemma hos oss i Jorvikstallet, där jag bodde tidigare, och planerar på att flytta tillbaka inom kort. Han har varit min sedan första början, alltså i 11 år. Nu har jag bett om att få honom transporterad hem till mig, han anlände den 12 juni 2013, och nu bor han hos mig igen. Alltså är det jag som tagit hand om honom, ridit in honom och allt sådant. Jag hoppas att jag snart ska kunna transportera upp min Lipizzaner och min andalusier också. Nu är vi återförenade igen Dakke, min fina häst. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Donna Fishstone

Har andalusierna och lippizzanerna kommit?! oc kan ma komma till jorvikstallet!? sen när då!? hur kmr jag till jorvikstallet?
//Donna

Svar: Jag. Rollar.
Anna Waterdawn

2013-06-13 @ 14:55:32
URL: http://mylovelystarangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback