Ridlägret del 4

DEL 3 HITTAR NI HÄR.

 

Jag vaknade upp med ett ryck. Jag såg mig om i det mörka rummet. Var tusan är jag? Tänkte jag. Det fanns ett litet fönster på ena väggen, fast ganska högt upp. Jag hittade en pall, ställde mig på den och såg ut. Endast skog. Eftersom fönstret var ganska högt upp, måste jag vara i en källare sa jag tyst för mig själv, hoppade ner från pallen och gömde den under sängen som fanns i rummet.

 

Jag måste ha slumrat till, för när jag vaknade letade sig en solstråle in genom fönstret. Jag hörde fotsteg närma sig och sedan öppnade någon dörren. Det var kvinnan jag sett i skogen. Hon gick fram till mig och ryckte bryskt tag i min arm, drog med mig upp för källartrappen och sedan ut i solljuset. Långt bort över en åker, kunde jag se gården, jag hade annars absolut ingen aning om var jag var, eller vad jag gjorde här. Jag lyckades ändå klämma fram, ”Var är jag?” Hon kollade på mig och sa sedan, ”Gå tillbaka till gården”. Jag kollade konstigt på henne och så nästan skrek hon, ”NU!”. Jag blev så förskräckt så jag rusade tillbaka hela vägen tills jag kom till gården.

 

Erica kom rusande. ”Var har du vart?!” Jag kollade på henne, och antog att jag måste sett förskräcklig ut. ”Och vad har hänt med dig?” Jag kollade på henne och sedan föll en tår, och fler, och så brast jag i gråt.

 

 

Kommentarer
Postat av: Crazy Gurka

Anna du kan inte sluta när det e såå BRA! Nu vill jag ju veta :c Skriv lilla kvinna skriv, den är så bra!! Ihhhh

2013-06-17 @ 20:07:19
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Maja Winterburg

Jag är fast! Nästa del, det är såå spännande! :D

Svar: Hihi, ska fixas! 8D
Anna Waterdawn

2013-06-17 @ 22:19:22
URL: http://www.winterburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback