Mina hästar på SSO

Här är mina hästar, de står nere i Jorvik stallet just nu.. :) (Ps. Nej, jag kan inte komma dit. Men de som förstod innan Ps så "låtsas" jag att de står där..) xD Det kan tillkomma fler, men detta är mina hästar just nu + Stormis såklart. :3 IGGA DETTA.

 
Iceshadow
  • Ras: Lusitano
  • Färg: Cremello
  • Kön: Hingst
  • Mankhöjd: 160 cm
  • Temperament: Livlig, pigg och snäll
  • Inriktning: Dressyr
Darkwarrior
  • Ras: Islandshäst
  • Färg: Svart
  • Kön: Valack
  • Mankhöjd: 148 cm
  • Temperament: Pigg, snäll och lugn
  • Inriktning: Allround
Nightshadow
  • Ras: Frieser
  • Färg: Svart
  • Kön: Hingst
  • Mankhöjd: 170 cm
  • Temperament: Snäll, livlig och pigg
  • Inriktning: Dressyr
Airmist
  • Ras: Andalusier
  • Färg: Skimmel
  • Kön: Hingst
  • Mankhöjd: 157 cm
  • Temperament: Livlig, pigg och snäll
  • Inriktning: Dressyr
Braveheart
  • Ras: Hannoveranare
  • Färg: Brun
  • Kön: Hingst
  • Mankhöjd: 175 cm
  • Temperament: Lugn, snäll och pigg
  • Inriktning: Hoppning
Daydreamer
  • Ras: Lipizzaner
  • Färg: Skimmel
  • Kön: Hingst
  • Mankhöjd: 154 cm
  • Temperament: Snäll, livlig och pigg
  • Inriktning: Dressyr och hoppning
Goldheart
  • Ras: Tinker
  • Färg: Svartskäck
  • Kön: Valack
  • Manhöjd: 151 cm
  • Temperament: Lugn, snäll och pigg
  • Inriktning: Fälttävlan
Fireblaze
  • Ras: New Forest
  • Färg: Fux
  • Kön: Valack
  • Manhöjd: 155 cm (Övervuxeb)
  • Temperament: Lugn, snäll och pigg
  • Inriktning: Hoppning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback