Varför jag gillar platinablont

Denna rubriken förslogs av Alexandra Mistdawn, som bloggar på starstableryttarnas.blogg.se ! :)

Åh detta tycker jag är ett roligt ämne att skriva om! Varför gillar jag då platinablont så väldans mycket? Jo, det började väl med att jag förälskade mig i platinablond hårfärg IRL för något år sedan, och ville direkt DIRR bleka det. Jag gjorde det men det blev inte så vackert första gången. Nu är mitt hår platinablont IRL, och innan dess hade jag aldrig varit särskilt förtjust i det på SSO. Det var väl för något halvår sedan som jag fick upp ögonen för det i spelet också.
 
Jag har haft platinablont i SSO i ett halvår, och sedan beslöt jag mig för att byta till vinrött hår. Anledningen var väl att så många helt plötsligt hade platinablont hår, och då kändes det inte så speciellt och roligt längre. IRL är det ungefär bara jag som har det på min skola, och då tycker man ju att det är mycket roligare, att vara lite mer unik, och inte vara en i mängden.
 
Jag gillar platinablont eftersom jag tycker det är en väldigt fin och ovanlig hårfärg. (Iallafall IRL.) Jag gillar den silvriga nyansen, och ja, det är väl därför jag tycker att den är så otroligt fin. Det är lätt finaste hårfärgen! :D
 
En bild på mig i platinablond färg på SSO!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

:D

2013-11-09 @ 19:18:37
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

wow skulle gjärna vela få vitt hår irl c:

2013-11-10 @ 09:05:56
URL: http://starstabletjejernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback