Visste ni att...

...Jag aldrig trivts så bra i en klubb, som jag gör i WR?
Igår hade vi Halloweenritt tillsammans, och det var verkligen hur mysigt som helst! Jag var utklädd till Nalle Puh, hahah. Melissa Eveningcamp vann bästa outfit, hon var en spindelgris! Har ni sett spindelgrisen som är i affären vid Bedrövade Dews Farm? Inte? Då tycker jag ni ska dra dit och kolla på den direkt! :D
Vi hade picknick på västra stranden på hedarna där vi berättade spökhistorier och utsåg bästa outfiten, sedan red vi en liten ritt runt Jorvik, vi skulle gjort det innan, men jag glömde bort det.. Tur att Mandas ström kom tillbaka efter ett tag! :D
Vi skrev lite i global och så, men det var självklart några som skulle bli sura för att vi tydligen "spammade" när vi skrev en gång, per person. Ser inte riktigt meningen med att de ska haka upp sig på sådant, men, det är bara att låta dom vara!
 
Water Roses är nog iallafall den bästa klubben jag vart med i, och jag har inga planer alls på att lämna! :D Jag har funnit många underbara vänner här och jag får chans att umgås med mina närmsta vänner, eftersom nästan alla är med i den! Ni vet vilka ni är. ♥

Kommentarer
Postat av: Alessandra kinglord

Låter kul

Fråga men vad har du förtenna till din blogg och är det ett gratis tema eller inte bara undrar

Svar: Gratis tema!
Anna Waterdawn

2013-11-01 @ 11:48:12
URL: http://jorviknew.bloggo.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Hej! En grej jag undrar bara, var du online då allt man kan köpa för Jorvik shillings kostade från 1-9 js? :)

Svar: Nej, och jag hade ändå inte köpt eftersom man utnyttjar en bugg då! :) Har dessutom allt jag vill ha i hela spelet förutom några få grejer i Jarlaheim och Jorvikstallet! c:
Anna Waterdawn

2013-11-01 @ 15:35:51
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Senila Flickan in tha houseee

Nååååååw.

(Eye, Mindes namnet :D)

2013-11-01 @ 17:33:58
URL: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Carin

Em, finns det någon kö till klubben? :) Tänkte om man kunde skriva upp sig i kön! :D

Svar: Nej, bara en väntlista, och för det måste du ha gjort gott intryck på Amanda eller Lucy :)
Anna Waterdawn

2013-11-01 @ 18:11:57
URL: http://therider.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback