Fakta om Smokeeye

Smokeeye eller som han heter, Smokie, är en 21 årig korsningsponnyvalack. Han har russ, welsh och Connemara i sig. Han är född den 1a januari 1992 och fyller alltså 22 nästa år. Han är 128 cm i mankhöjd, och är mörkbrun, nästan svart, med en stjärn i pannan. Han är utbildad i både western och engelsk ridning, så han är en allroundponny, men han är som bäst på dressyr. Smokie och jag har tävlat några dressyrtävlingar och vunnit några gånger, så han är väldigt duktig! Han har bott nere i vårt privatstall i Jorvikstallet medans jag vart och bott i Silverglade. Han föddes hos oss, så jag har ridit in honom och tränat honom och allt möjligt. Det var en otrolig lättnad att få komma tillbaka till min älskade pojke. ♥

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Åh vad roligt med star stable! Har dom gamla starshine och starstable spelen, och dom är så gulliga, har spelat hur mycket som helst när jag var mindre :)

Svar: Jaa, superkul! :D Enda skillnaden är väl att SSO är online ;)
Anna Waterdawn

2013-11-01 @ 14:39:25
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback