Underbart

Skördebygden var helt enkelt underbart. Hästar i hagar som sprang, Jarlaheim, Jorvikstallet, Jorvikstallets Arena, Gröndal, alla kläder & uppdrag och Starshine som sprang runt i Gröndal.
 
Det var perfekt i Skördebygden, jag var där hela kvällen igår och shoppade och nu känns det konstigt att vara i Silverglade. Det är så öde där nu, lite tråkigt, men jag gissar på att folk kommer tillbaka sen.
 
Jag har även flyttat till Jorvikstallet nu och köpt alla kläder och all utrustning jag vill ha i hela spelet.. Förutom den vita pikétröjan, de vita tumvantarna och det svarta westerntränset. Jag kom på det nu idag, men jag måste ha högre ryktesnivå för att kunna köpa dom.
 
Nej, nu är det dags för lektion igen, jag uppdaterar er i eftermiddag, och då tänkte jag skriva om Starshine som sprang runt i Gröndal! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback