Fiskebyn Challenge

Tidigare idag kom Alli med idén att vi skulle köra fiskebyn challenge. Jag tänkte inte vara med, men de uppmanade mig och jag ångrar det stort.. :s
 
Vi lekte kurragömma, flummade runt, badade och hade allmänt kul. Förloraren skulle byta hår och smink, och vinnaren skulle få bestämma vad. Gissa vem som kom sist? Jo jag.. (Stackars mig!!) Var tvungen att åka till stallet, perfekt timing, yes.. Vet inte vem som kom 5a, 4a och 3a, men Manda kom tvåa och Alli vann. Därför fick hon välja smink och hår till mig... :)
 
SÅHÄR VACKER BLEV JAG. (Srry om jag skrämde upp er i förra inlägget, jag skrev det pga detta.) OOOOCH. Jag kommer aldrig mer kunna visa upp mig för allmänheten, jag får byta tillbaka om exakt en vecka. TORTYR!!!1
 
Eller jag menar.. Jag älskar det så mycket. <333
Övriga bilder:

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

AHAHAHHAHA OMG, STACKARS DIG </3

2013-09-15 @ 21:42:27
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Nåååw, jag lider med dig!
Själv kommer jag aldrig mer skriva i global.
I am so humiliated :o

Svar: HAHAHAHA
Anna Waterdawn

2013-09-15 @ 22:31:35
URL: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Elma

Fin blogg :)

Svar: Tack! :D
Anna Waterdawn

2013-09-21 @ 13:01:52
Postat av: Vanessa

Vad heter hemsidan ni spelar på?

Svar: starstable.com ! :)
Anna Waterdawn

2013-09-21 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback