Inga spoilervarningar när Södra Jorvik öppnar

Jag har sett många bloggare skriva om detta, och då är det lika bra att jag gör det också. När södra Jorvik öppnar, kommer jag INTE sätta några spoilerskyltar på inläggen som handlar om södra Jorvik. Jag ser ingen mening med det när i stort sett alla kommer vara där. De nya områdena, uppdragen, ja allt, INGET kommer att förvarnas. Så ni läser på egen risk när de väl öppnat.
Tänk att rida igenom dessa fälten, åh.. ♥ Jag hoppas det är så högt så det når över hästarnas ben! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie Bluestar

Anna! En fråga här! Hur gör man så man inte kan kopiera dina bilder?

Svar: HTML kod!
Anna Waterdawn

2013-09-30 @ 19:01:57
URL: http://silverbelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback