Planer inför södra Jorvik

Det känns som att södra Jorvik närmar sig mer och mer med stormsteg. Jag har mina planeringar för södra Jorvik, och det kommer bli perfekt. Dock kommer jag flippa ur av allt nytt och vara sjukt exalterad, dagen då det öppnar, haha!
 
Själv tror jag att vi får uppdrag där vi ska laga bron eller liknande. Jag tror inte att vi bara får gå över, det hade inte vart roligt. Men att vi får laga bron, och sedan rider vi ner till Jorvikstallet och pratar med Herman. Det låter ganska logiskt.
 
Jag har förövrigt bestämt outfit, häst och vilka jag ska rida in med tillsammans. Jag ska ha min favoritoutfit, den jag har på bilden ovan. Den såg lite annorlunda ut förut, men jag har bytt ut lite blått och lagt till lite svart. Allting kanske inte matchar, men det var min första "riktiga" outfit, och jag blev förälskad i den direkt! Sedan är det ju ganska självklart att jag ska ta med Storm, min älskade starthäst måste ju få följa med.
 
Vilka ska jag rida in med då? För ett tag sedan bestämde jag och Amanda Lightfield att vi skulle rida in tillsammans. Ett tag senare anslöt sig Esther Lightwater till oss, så det blir vi tre. Men vi kommer bara rida in tillsammans, och sedan kommer vi utforska på egen hand, tills vi känner att vi är klara.
 
När södra Jorvik öppnar kommer det vara som julafton eller ens födelsedag HAHAH. Alla kommer vara så uppspelta och jag slår vad om att servern kommer krascha flera gånger, lol. Jag har även hört att de har börjat med uppdragen på södra Jorvik, och som Mirre berättat för mig, så lägger de till NPC's och uppdrag sist av allt. Man har ju trots allt sett på nyhetsbilder att det finns byggnader på södra Jorvik.
 
Längtar otroligt mycket, och detta kommer bli awesome. ♥ Har ni några planer för södra Jorvik, vem du ska rida in tillsammans med & så?

Kommentarer
Postat av: Cecilia Gladefield

Jag har inte direkt planerat någonting utan ska ta det som det kommer ;P För om jag planerar något så kommer jag säkert bara springa in hur som helst i alla fall xD haha

2013-09-23 @ 17:39:41
URL: http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Får gå in ensam för ingen vill vara med mig längre och ingen vill gå in med mig. :(

2013-09-24 @ 18:48:21
URL: http://starstablecarina.wordpress.com
Postat av: Willow Wolfbrooke

Jag tror att jag kommer rida själv, men jag vet inte riktigt än haha ^^ min starthäst "Emmett" ska i alla såklart få följa med! :D

2013-09-24 @ 20:55:51
URL: http://willowstarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback