Dagens inlägg 8/4

Eftersom jag fortfarande är sjuk så gick jag upp vid ca 10 och loggade in och fick se detta, blev väldigt glad då det är första gången, EHE. :D
 
 
Efter det så gjorde jag de blåa och min druidträning, ligger nu på 2500/3000 i Solens Cirkel, så jag får uppdrag på lördag.. :)
 
 
Tävlat runt också, slagit ett och annat rekord, dock har jag bara kört på tre banor som jag gillar. Ett av dom är Vingårdsloppet, är det någon av er som har mindre än 1.30 sek på den banan? Mitt rekord där är 1.30.38, så jag är nära på att placera mig i topp 20 i bäst någonsin.. ;)

Kommentarer
Postat av: Rose Riverson :-D

Under 30 sek ?! O.o det är skitt bra :0

Svar: EN OCH TRETTIO SKREV JAG..
Anna Waterdawn

2013-04-08 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback