Firgroves Championat 13.00

Åhhh gick sååå bra! Failade inget och vann. Och det bästa av allt var att jag fick med allt på film!! :D Videon kommer upp på min YT kanal @SmokieWokie snart, men har en till video att ladda upp, och eftersom jag och mina syskon har igång datorerna hela dagen så blir internet liiite segt om jag ska ladda upp vids på YT med. :P 
 
Men en sak som sänkte mitt humör, det var en tjej i min grupp som skrev "JÄWLA ANNA" när jag vunnit. Hur FAN tror ni JAG känner mig när folk svär åt mig för jag vann? Hur schysst är det?! Det är så förbannat respektlöst! Dessutom, vissa tar VÄLDIGT illa upp ifall t.ex. Jag skulle säga, "Åh nej Anna!!!" I gruppen jag hamnar i. Det är OCKSÅ VÄLDIGT RESPEKTLÖST. LÄGG AV med att hacka på mig, sköt ert egna så sköter jag mitt, OKEJ?
 

Kommentarer
Postat av: Siri

FYYYY så får man inte säga ;_;

Svar: NEJ ELLERHUR, JAG KÖPER HÄSTEN NUUUU
Anna Waterdawn

2013-04-21 @ 14:17:42
URL: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback