Tävlingsutrustning

Tänkte visa upp min tävlingsutrustning, vilket även är den bästa i spelet.
 
 
VALEDALE
 Du kan även använda 'Bobcat sadeln' som även är lika bra, men dyrare. Den brungröna sadeln i GÅD funkar bra också, men jag har hört att dessa två är bättre.
 
VÄSTKOBBENS FISKEBY
 Det mörka och matta westerntränset funkar lika bra, då det har samma bonusar. Om du inte kan använda dessa, så kan du köpa det 'EKO märkta tävlingstränset'.
 
VALEDALE
 Det snövita schabraket funkar lika bra, och den blåa, stora hästfilten i Moorland. De har samma bonusar alla tre.
 
UPPDRAG
 Dessa får du när du gjort uppdrag som pågår i en vecka, de är inte köpbara.
 
 
SILVERGLADEBYN
 Hjälmen du får av Marley i ett uppdrag, (den svarta), har ungefär samma bonusar (förutom skötseln?), och funkar lika bra. Detsamma med den blå tävlingshjälmen som finns i hans shop, och en ljusblå toppluva i GÅD som har mer i skötsel, men som inte påverkar din snabbhet.
 
FIRGROVE
 Justins jacka och den bruna jackan i Firgrove funkar också, men de har 4+ i kommunikation och inte i hoppa.
 
SILVERGLADEBYN
 Finns inga bättre, eller som har samma bonusar. Men du kan använda de rosa jeansen i GÅD för 75 sc, men de har mindre i rida, och mer i hoppa.
 
MARLEY'S
 Finns inga andra ridstövlar med samma bonusar, (vad jag vet?)
 
MARLEY'S
 Marley's handskar och läderridhandskarna på Vingården är lika bra, men dyrare.
 
 
- JAG VINNER INTE PÅ UTSEENDET. JAG VINNER PÅ BONUSARNA.

 
EDIT (bonusarna):

Kommentarer
Postat av: Sasha Rainnight(Sushi)

Hur mke blir allt tsm? Asså hur mke snabbhet, rida o sånt menar jah ;) Kan du nt fota de åsså? Skulle vilja se hur mke ;) Älslar din blogg
// SASHA RAINNIGHT(u know me)

Svar: Självklart! :) TACK! :D
Anna Waterdawn

2013-04-08 @ 15:52:04
URL: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Hedvig Mcfield

Skulle bara vilja påstå att det finns saker som är lika bra .-. så skriv inte att det du har är bäst.

Svar: Detta ÄR bäst. Och jag NÄMNDE att det finns saker som är LIKA BRA. Så kom INTE OCH SÄG ATT JAG LJUGER PÅ MIN EGNA BLOGG, TACK!
Anna Waterdawn

2013-04-08 @ 17:36:20
URL: http://starstablehedda.blogg.se
Postat av: Vera

Hej c;
Vill säga att denna faktiskt inte är BÄST :/ Den som jag andvänder har mer i både Vighet, Diciplin och Uthållighet :)

Tycker du borde kolla med fler nästa gång innan du säger att din är bäst. Min har mer i det, och det är endå fler som har ännu bättre än jag! :)

Svar: Den är bäst, och med bäst menar jag snabbast.. Om du läst ALLT, så hade du sett att jag skrivit att det fanns fler saker som var bra.
Anna Waterdawn

2013-05-23 @ 13:12:41
Postat av: Vera

Snabbhet är inte alltid bäst, vigheten gör att man svänger mycket mindre = en STOR fördel :)

Svar: Tja om du tävlar med 20 snabbhet mot de som har 28 i snabbhet, så har du ingen chans.
Anna Waterdawn

2013-05-23 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback