Testryttarnas 5000 sc

HEJ. Nu ska jag säga min åsikt om de 5000 sc som testryttarna fick.
 
Igår, så valdes några få testryttare ut av SSO för att de skulle testa hästarna och häst-funktionen. Men testryttarna fick även 5000 sc. Vad tycker ni om detta? Själv tycker jag det är hur orättvist som helst, 5000 sc MOTSVARAR 1000 SVENSKA KRONOR. Idag så släpptes det även så att Lifetime-medlemmar får testa hästfunktionen, men vi får lov att betala själva, med våra egna Star Coins, som VI betalat för med RIKTIGA pengar eller som vi väntat i veckor på att tjäna ihop.. När häst-funktionen släpps kommer även alla de andra få betala med sina egna Star Coins. Testryttarna kommer få behålla ALLA hästar de köpt och ALLA Star Coins. De får det antagligen som belöning, men 5000 sc? Vi andra kunde ha fått en liten ersättning eller iallafall att de sänkte till kanske 2500 sc? I vilket fall som helst så är det orättvist, och de borde inte få behålla hästarna, kanske bara EN isåfall?
 
Medans de slipper betala för sina hästar de köpt med de 5000 SC måste vi betala för våra hästar med våra egna SC och pengar.
 
OM JUST DU ÄR TESRYTTARE, SÅ SNÄLLA TA INTE ILLA UPP. Detta är inte menat som något elakt, detta är bara MIN åsikt.

Kommentarer
Postat av: jamie masternight

Har också tänkt på det, och håller med dig till 100% !!

Svar: Ja!
Anna Waterdawn

2013-04-03 @ 23:56:35
URL: http://jamie.blogg.se
Postat av: Miranda Moonbell

Håller med, bra skrivet! <3

Svar: <3
Anna Waterdawn

2013-04-04 @ 00:00:54
URL: http://designmoonbell.blogg.se/
Postat av: Rebecca Lowfield

Håller med 100% Det är 7kt orättvist! Varför kan inte ALLA LT-medlemmarna få 5000sc? ;'( Det är super orättvist, om man går in på starstableonline.blogg.se April Starwoods blogg, så hade hon 7850sc ;( Det är super orättvist! Jag höll på att dö av avundsjuka, aja jag överdrev igen. Men det känns som det :(

Svar: Ja, det är orättvist. Väldigt..
Anna Waterdawn

2013-04-04 @ 11:26:56
URL: http://Starstableyttarnas.blogg.se
Postat av: Vilda Skystorm

JA eller Hur, håller 100000000000% med dig <3 bra skrivit!

2013-06-05 @ 07:05:32
URL: http://skystorm.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback