Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v14

Jag tror inte hästarna kommer eftersom de valde ut testryttare att testa hästarna idag. Och till er som inte blev, SLUTA GNÄLL OCH KLAGA OCH VAR GLADA ATT VI ENS FÅR HÄSTARNA, OKEJ? Jag kan dock och väl hålla med om att det är orättvist att testryttarna fick 5000 sc gratis bara sådär, OCH att de får behålla hästarna de köper. Visst, det kanske ses som en belöning, men jag tycker dock det är väldigt orättvist.. :(
 
Åter till ämnet. Jag hoppas på ett svart westernträns och en svart dressyrhatt, kanske lite nya uppdrag också? :D Men jag tror hästarna kommer v15 istället, så får väl spara tills dess. Och köpa på mig lite SC, ehe. Skulle älska om de kom mer realistiska tävlingskavajer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback