Nytt deluxe-set och nya hästar! v16

Hejsan allihopa!
Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!

Hästar:
- Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber!

Nytt deluxe-set:
- Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands superfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!
 
Moorlands exklusiva outfit!

T-shirt tävling:
- Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!
 
T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!

Buggfixar:
- En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats.
 
UPPDATERING:

Dölj hatt/hjälm:
Du kan nu dölja din hatt/hjälm! För tillfället kommer din huvudbonad bara vara döljd för dig. Klicka på huvudmenyn (telefonen) och sedan alternativ för att dölja din huvudbonad!

Lifetime Shop:
- Nu finns det en Lifetime shop för alla Lifetime-medlemmar! Gå dit och hämta de kläder eller utrustning som du får som Lifetime-medlem!


Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Hästarna är verkligen jättefina, men jag sparar och väntar som sagt tills andalusierna och lipizzanerna kommer! :3 Deluxe-setet är sååå fint! 8D Ska köpa det, någon gång i framtiden. x'D T-shirtsen är jättefina, men jag gillar verkligen den med moroten på HAHAHAH. Superbra SSO. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback