Nya uppdrag, hästar, kläder och mycket mer i veckans uppdatering! v17

Hejsan!
Nya uppdrag, hästar och mycket mer i veckans uppdatering!

Nya uppdrag:
- De tyska turistera i Fort Pinta letar efter någonstans att bo, vilket visar sig vara lättare sagt än gjort! Rid till Fort Pinta och prata med dem.
 
Prata med Helga!

Hästar:
- Två nya hästar har kommit till Marleys bondgård! Dessa vackra hästar är av rasen Akhal Teke!

Ny utrustning till din häst:
- Nya träns finns nu i Firgrove!

Nya kläder:
- Nya vår-inspirerade jackor finns nu att köpa i Firgrove!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Uppdragen var kul, dock mycket springande. 3: Tränsen var snygga, och de nya jackorna var awesome. Så förbannat snygga. Och Akhal-Teke hästarna var sååå söta. En av dom var typ.. Black? Borkfärgad? Ingen aning, vissa har konstiga färger som jag inte ens kan namnet på, och tro mig, jag kan många. Den andra var CREMELLO. ALLTSÅ OMFG! 8D ÄLSKAR CREMELLOS, SÅÅÅ JÄKLA UNDERBART FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback