Autografer på SSO

Detta inlägg är inte riktat mot någon.

Nu slutar jag ge autografer, så om ni frågar, kommer jag säga nej. Anledning?
 
...Jo för det första.. :) Det tar upp onödig plats på bloggen. Jag vill faktiskt inte tillägna ett helt inlägg, åt en bild där jag bara skrivit mitt namn.
 
FÖR DET ANDRA. Detta är ett SPEL. Ger man ut autografer på ett spel? Alltså, det är sjuukt att ge ut autografer på ett spel, hallå vi är inte värsta kändisar. Jag har ALDRIG stött på ett spel, där man ger ut autografer. Aldrig. Det är bara konstigt, enligt min åsikt.
 
EDIT: För det tredje. Det känns som folk bara vill synas på min blogg, för att det är "coolt" också..
 
Jag säger inte att ni som frågar om autografer är konstiga/knäppa, men det jag menar, är att det är sjukt att ens ge ut autografer på ett SPEL. NEJ, jag kallar ingen för konstig, bara så ni vet.
 
Detta inlägget lär ju bara gå överstyr, såå jag avslutar det HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback