BLÄ är det enda ordet

Jag är så sjukt förbannad. Två personer har kopierat Amanda Lightfield's design rakt av. VAD FAN är det för skit? Fattar ni hur arg & ledsen hon är just nu? Hon funderar till och med på att STÄNGA NER bloggen på grund av att folk har kopierat hennes design.
 
Amanda har suttit uppe nätter och kodat, för att bli klar med en design, som hon verkligen är nöjd med. Och vad är tacken för det? Jo, någon kopierar det rakt av. Ni får ursäkta mig, men det är bara så fel som det går. Är det inte roligare att komma på eget, istället för att kopiera rakt av? Jag har själv varit med om att folk kopierat min design rakt av, och jag fick de tillslut att erkänna att de gjort det.
 
Ni kan få läsa hennes version av inlägget HÄÄÄR. Jag har inte så mycket mer att säga, än att jag är så sjukt förbannad. Amanda är en av mina bästa & närmsta vänner, och muckar ni med henne, muckar ni med mig.

Kommentarer
Postat av: Matilda Greenstone

Så sjukt elakt att bah "Jag tar detta nu, skiter i vad hon tycker" och sedan kopierar och försöker ta åt sig av äran.

Nej usch, så..... Jag vet inte vad, men jag blir grymt förbannad av detta. Kan de inte bara lära sig Copyright regeln, och göra något själva.

Svar: Precis! Manda har väl rätt att polisanmäla dom? :)
Anna Waterdawn

2013-08-11 @ 22:31:38
Postat av: Matilda Greenstone

Det borde hon ha, om man ser till copyright ^^

2013-08-11 @ 22:37:30
Postat av: Juliette Stardawn

USCH FY FAN. Stackars Manda, jag är flyförbannad att man ens gör så. Så jävla omoget och patetiskt..

2013-08-11 @ 22:41:41
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Tuva Goldvalley

Alltså jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Om nån någonsin kopierar min design så polisanmäler jag personen. Det kommer bli en häxjakt, så arg kommer jag att vara!

2013-08-11 @ 23:47:02
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Aria Queenbrooke

Nej gud vad taskigt :/

2013-08-12 @ 00:13:22
URL: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Hanna Riverson

Fy FAEN att man ens vill kopiera nåns design den personen kommer det gå av (alltså den som har kopierat Mandas design kommer inte komma undan ) Jag tycker att hon har väldigt rätt att polisanmäla han/hon

2013-08-12 @ 08:09:22
URL: http://hannasuperdiamond.blogg.se
Postat av: Anonym

Bad heter bloggen/bloggarna? Vill bara kolla runt lite :) inte lägga mig i elr ngt bara ta mig en titt ;)

Svar: Nej tyvärr! :)
Anna Waterdawn

2013-08-25 @ 11:53:37
Postat av: Rachel Goldburg

gud vad trist:(
Men skulle du kunna visa hur man skapar eget sånt, 'koda' eller vad det nu heter, för jag skulle vilja skapa en blogg med eget tema, om du har tid alltså?

Svar: Har tyvärr inte tid till det :/
Anna Waterdawn

2013-09-19 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback