Detta eviga beteendet i SSO

Jag är trött på beteendet som vissa personer i SSO har. De går runt och kallar folk det ena, efter det andra. Låt mig bara säga - Det är patetiskt, omoget och idiotiskt. Vad ger er ens rätten, till att gå runt och säga b*tch, till någon ni kanske inte ens känner IRL? Om det nu är så att du inte gillar denne personen, har du ändå inte rätt till att säga så. Det kallas att kränka folk. Hört det förut? Det är mot statens användarvillkor. Ni kan läsa det här, och detta är även SSO's användarvillkor. Ni som beter er dåligt, ta er tid att läs igenom detta, och lägg ner med erat tråkiga beteende.
 
Jag har sett person efter person, kalla folk för saker i global, bete sig respektlöst och hålla på. Det gör mig bara ledsen. SSO är till för att ha kul, inte hata. Ni vet väl även, att SSO har chattloggar, så de kan se exakt vad vi skriver? Det kan leda till banning, kanske i någon vecka, kanske för alltid.
 
Jag tar upp detta ämnet, för att jag vill att folk ska tänka efter. Ignorera personer om de säger saker till dig, anmäl dom till support eller bara strunta i dom. Det är inte svårare än så. Du behöver inte kasta tillbaka en massa fula ord i dennes ansikte, även om dennes ord sårat dig. Sjunk inte till deras nivå, det gör dig inte till en bättre människa.
 
Vad har ni för åsikt angående detta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

...eller folk som verkar snälla & roliga på utsidan så man byter KIK osv - efter ett tag börjar de kalla en för bitch och sånt..... :)
Och sen tror de att man ska förlåta en för att det är så jag lät det hålla på.. Not so good!! Man får akta sig c;

2013-08-21 @ 14:45:34
URL: http://fireruby.blogg.se
Postat av: Nico

Och jo juste, min åsikt kring det är väl bara att det är helt sick. Man får lära sig i skolan att man ska behandla alla lika och med respekt - det beteendet SKA man ta med sig ut på internet.

2013-08-21 @ 14:53:53
URL: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Jaja, ta bort kommentaren du. Det bevisar bara att du gjort det. :)

Svar: Gjort vadå? :) Dessutom tar jag bort dryga och jobbiga kommentarer som jag inte har lust att ha kvar på min blogg. ;D
Anna Waterdawn

2013-08-22 @ 20:07:07
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se/
Postat av: Alexandra Mistdawn

Att kalla Olivia FASTstone för FATstone. Det är kränkande......:)

Svar: Wow fröken polis, jag sa det aldrig till henne, tänk före du kommenterar, tackar! :D Så jag har inte kränkt någon, om du ska kommentera, så slipper jag helst kommentarer där jag blir anklagad för att kränka folk, vilket inte är sant! :D
Anna Waterdawn

2013-08-22 @ 21:16:04
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Är jag polis nu också? :DDD YAAY ;D

Ännu värre lol. Om du snackar skit om na bakom ryggen på henne. LOL ;3

Svar: Vet du, jag är VÄLDIGT TRÖTT, på att du kommenterar att jag KRÄNKER andra. Det gör jag inte. Så du ska inte säga ett skit, för det är inte sant. Nu avslutar jag denna idiotiska diskussionen, hej!
Anna Waterdawn

2013-08-22 @ 21:21:27
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback