Dör så tråkigt

Medans jag väntat och väntat och väntat IGEN på att internet ska funka, så har jag hunnit spela klart Vinterryttaren och börjat på Höstryttaren. Har även snackat med Manda lite, om jag inte kommer in idag, så tar hon hand om mina hästar å lite, tack bästa! ❤

Eftersom jag inte har något att göra kommer jag mobilblogga lite då och då så ni får något att läsa. Vill inte tappa besökare heller nu då jag äntligen haft över 185 unika varje dag i en vecka.

Ni som besöker - det betyder guld! Blir glad för varje ny läsare som hittar hit, och jag välkomnar er alla nya som hittat hit. :D

Kan inte kategorisera eller centrera inläggen, så får göra det på datorn när internet funkar sen.

PL000X WOOOORK INTERNET WORK!!!11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback