Fler paddockar i SSO?

Hur grymt vore det inte med en mysig bergspaddock uppe i Firgrove, eller en härlig strandpaddock nere i Fort Pinta?
 
Jag vill att de kommer fler paddockar till SSO. De ställen, där jag vill ha paddockar är Firgrove, Fort Pinta & Moorland. Jag vet dock inte var det skulle få plats. I Firgrove tänker jag mig en mysig bergspaddock, i Fort Pinta en strandpaddock och i Moorland en "normal" paddock. Med strandpaddock, så menar jag att det hade varit härligt med en paddock, nere vid floden, och med sand som underlag.. Hur underbart vore inte det?!
 
I Moorland finns det i o försäg en paddock, men det är bara massa tunnor och sådant i vägen. Därför tycker jag att det borde finnas en paddock, utan en massa saker i. Om det nu fanns en paddock i Firgrove, Fort Pinta & Moorland, hade jag faktiskt kunnat tänka mig att bo där. Jag tror fler hade gillat att det fanns paddockar på dessa ställen. Mer möjligheter & fler ställen att träna sina hästar på! Det hade även kunnat finnas lite hinder kanske?
 
Vad tycker ni, om att det borde komma fler paddockar till SSO?
 

Kommentarer
Postat av: Aria Queenbrooke

åååh... nu vill jag också ha PADDOCKAR ! 8D

2013-08-07 @ 13:11:05
URL: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag håller med, en strandpaddock vore underbart, faktiskt! c:

2013-08-07 @ 13:14:04
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Tiff Lightside

Men i södra jorvik finns det en paddock ö elr vad det heter det var det på kartan förut :3

2013-08-07 @ 13:36:26
Postat av: Nicole Seaknight :3

Jag vill ha ett RIDHUS i Firgrove *-* Ett litet hihi :D

2013-08-07 @ 14:03:05
URL: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback