Hiss/Diss - Hästarna i Valedale

Observera att detta är vad jag tycker, så det uppskattas ifall ni inte tar illa upp! :)

Hissar alla hästar i Valedale. Speciellt den svarta, tycker den är väldigt fin, den är värd sitt pris - Hela 890 sc. Det är många som köpt den, men vissa har sålt och andra har bytt ut mot en frieser eller en Oldenburgare. Jag skulle inte köpa den, men den är väldigt fin och jag hissar den! Detsamma gäller med den mörkbruna, även fast den svarta manen kanske inte passar in så bra, så är den väldigt fin i längsta manen enligt min åsikt. Manen kunde dock ha varit lite ljusare. Den sista är också fin. Det finns en likadan i Fort Pinta, fast med ljusare man. Jag föredrar den i Fort Pinta, men denna är väldigt fin i längsta manen också. Slutresultatet blir en hiss för alla hästar i Valedale! :)

Kommentarer
Postat av: Nova bluebell

Kan man byta hästar om man säger till sso teamet eller vad menar du????

2013-09-23 @ 15:59:02
URL: http://princessnova.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback