Idag ska jag...

...Köpa 2000 sc eftersom det är dubbla, eller så köper jag det imorgon eller på söndag. Jag ska även levla Daisy om jag orkar hela Jorvik. Jag ska till stallet IRL och rida, och kanske tvätta pållarna (Måste göras varje vecka), så det går åt ungefär 3 timmar till det. Jag ska miljöträna Daisy också. Hon har aldrig varit här, så jag ska ta en väldigt lugn tur med henne sedan eller leda henne. Andra planer med Daisy är att vi ska bygga upp ett starkt band emellan oss, och sedan kan vi börja tävla. Jag gillar henne redan väldigt mycket, och hon kommer alltid rusande i hagen när man ropar på henne, haha! Annars så ska jag blogga lite, fixa tidsinställda och tävla championat. :D
 
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback