Kan jag skymta ett tak?

Jag kan troligen vara helt ute och cykla, men igår kväll när jag red på Moorland stranden tycktes jag skymta ett tak på södra delen av Jorvik. Kolla nedan på bilden, där jag ringat in.
Jag har säkerligen fel, men jag kan fortfarande inte släppa det. För jag tycker verkligen det liknar ett tak. Tänk om jag har rätt, tänk om det verkligen är en byggnad, som gömmer sig bakom träden & buskarna? Det kan vara berg också, men det ser inte så berglikt ut. Har funderat på detta ett tag, red förbi imorse för att se ifall jag kunde studera bättre, resultatet av att kunna se så mycket som möjligt blev detta.
Undrar verkligen, verkligen vad det är. Så fort södra Jorvik öppnas, och när jag utforskat, ska jag se vad det där verkligen är. Bara förhasta inget nu, jag är inte säker alls på att det är ett tak, så tro inte på det för mycket, haha! :3

Kommentarer
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag tror det är ett stort berg typ ): Eller en mossig stensak hah.

Svar: Haha, skulle inte förvåna mig.. :( Men man kan ju hoppas? :$$
Anna Waterdawn

2013-08-17 @ 17:00:28
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback