Knoppat Daisy

För det första. Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, eftersom jag åkte till stallet IRL och red. Gick väldigt bra förövrigt, red lektion för en gammal ridlärare jag haft. Góla var superduktig idag, gick i form, ställde sig inåt bra, och töltade faktiskt några steg rent. Duktig tjej, hihi!

Annars igår så knoppade jag Daisys man. Tycker ponnyerna är urgulliga i knoppar, och speciellt när de har knoppar i pannan. Eftersom det var ganska sent, så orkade jag inte riktigt göra det själv, så jag åkte till Steves där en häststylist knoppade manen åt mig. Man tackar och bugar! Nu är hon knoppad och fin, och hur söt som helst. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback