Låna ut sitt konto till andra?

Jag lånar nästan ALDRIG ut mitt konto på SSO till någon. De enda som fått logga in på mitt konto, är Amanda & Siri. Varför? Jo, jag litar på dom. Jag låter inte vem som helst logga in. Det är endast mina närmsta vänner som kanske får. Dock har inte så många frågat, och därav har det inte blivit av. Fast innan jag låter dom logga in, byter jag lösenord. c:
 
SSO vill inte att man ger ut sitt lösenord, och det förstår jag. För man kan bli hackad. När jag lånat ut kontot till Amanda & Siri, har jag haft koll på dom. Även fast jag inte skulle kunna göra så mycket, om de nu fick för sig att byta lösenord. (Vilket de aldrig skulle göra.) Dock kan man inte riktigt bli hackad om de inte har e-mailen. c:
 
Man ska vara väldigt försiktig med vem man ger ut det till.. För man kan faktiskt aldrig vara säker, även fast det kanske är ens IRL vänner. Och det är DITT ansvar ifall det händer något med det. SSO kan inget göra, så du får skylla dig själv! :D
 
Lånar ni ut ert konto till folk? Jag lånar ut det till mina närmsta vänner, om jag får logga in på deras. ;)

Kommentarer
Postat av: Vanessa Longheart

Det är BARA Frida som kan logga in på mitt konto men jag kan logga in på hennes vi har känt varandra väldigt länge och är super bra vänner

2013-08-09 @ 19:51:14
Postat av: Sylvie Yellowstone

Jag gör inte det. Jag skulle kanske kunna göra det till mina nära vänner om jag ska åka bort under en längre period, men annars ser jag inget syfte, varken med att dem ska vara inne på mitt eller att jag ska vara inne på deras c:

2013-08-09 @ 20:47:34
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Lucy Flowerlake

Det är bara Gillian Bluestar som har fått min lösenord eftersom hon skulle sköta mina hästar när jag var i England i två veckor. Henne litar jag på till 100% procent, hon skulle aldrig byta lösenord eller sälja mina saker eller så.
Plus att jag känner henne IRL och det var det som gjorde att jag bestämde mej för att ge henne mina inloggninsinfo. Ingen annan får mitt lösen om inte typ mina närmsta vänner skulle börja spela.

2013-08-09 @ 22:56:12
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Postat av: Lova was here

Jadu
Det är sant att det är några stycken som kommer in på mitt konto
typ 5 pers eller nåt haha
Men alltså, jag litar på dem :v
jadu det är ganska korkat egentligen med whatever, mitt konto

Ja alltså, det är mitt ansvar, dem kommer inte in på min mejl haha
Mina vänner får komma in, dem i min vänlista, no moore
Men annars om tex. du var i min vänlista, o frågade skulle du få logga in, jag har bara mina riktiga vänner i vänlistan ;)

2013-08-09 @ 23:26:47
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Nicole Seaknight

Ärligt talat, tror jag bara det är Manda..

Och då har jag bytt lösenord innan hon loggat in c:

2013-08-10 @ 10:43:08
URL: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Rose Highlee

Nepp, bara när en vän åker bort, så brukar jag ta hand om hennes hästar osv. Också brukar den kompisen få ta hand om mina hästar, när jag är borta, annars så delar jag nt ut den :)

2013-08-10 @ 14:20:35
URL: http://rosehstarstable.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Om jag åker bort (som jag gör rätt ofta) så brukar t.ex Wewe få logga in på mitt konto, men inte annars. :$ Och det är väldigt sällan p.g.a är jag i Varberg har vi ju homerun kort där (internet) och alltså kan jag logga in snabbt och ta hand om hästarna. Men under längre perioder eller på andra platser än varberg, så brukar personer jag litar fullständigt på få logga in på mitt konto. :) Dock gör jag som du, eftersom jag använder det lösenordet till typ allt, byter jag innan, och efter. Hittills har det bara varit två st som fått lov att logga in på mitt konto.

2013-08-10 @ 20:45:05
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Jag tycker man ska kunna dela konto! Så båda kommer kunna logga in och så. Det är bara en som har loggat in på min konto, Rebecca Darkblanket! :) För jag vann en tävling med 1000 sc, jag litar på henne nu, men är inte exakt säker ändå att jag kommer låna ut hela tiden! :)

2013-10-26 @ 16:34:53
URL: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Anonym

+ jag byter direkt lösenord efter någon lånar mitt konto! ;)

2013-10-26 @ 16:35:34
URL: http://therider.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback