Mina tre älsklingar

Det finns tre väldigt speciella hästar IRL. Jag är otroligt glad över att jag träffat dom.
 
Alla tre är mina, det var som en dröm när vi köpte Smokie. Vi var bästa vänner, och litade på varandra till 110%. Jag älskar och saknar honom något enormt, och nu springer han vidare på de evigt gröna ängarna. Han blev 20 år, och skulle ha varit 21½ år just nu. För 21½ år sedan, föddes den bästa hästen någonsin.
 
Sommaren 2013 i juli, köpte vi två nya hästar från ridskolan där vi rider. Góla & Ljúfur heter dessa skönheter. Jag gillar Góla mest, hon liknar Smokie i sättet och i utseendet.. Jag älskar båda två väldigt mycket, och jag gillar bara Góla mer och mer. Ljúfur också såklart!
 
Detta är mina tre älsklingar, älskar dessa tre hästar över hela mitt hjärta! ♥
 
FÖR ÖVRIGT SER NI EN VIDEO PÅ LJÚFURS PAPPA HÄR.
 
Vad tycker ni om Ljúfurs snygga pappa? Han har höga poäng i alla 5 gångarter!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Winterstorm

Våra fina Ljúfur och Góla, o Smokie såklart! :D

2013-08-20 @ 20:15:31
URL: http://frostmane.blogg.se/
Postat av: Filippa Goldforest

omfg pappan var ju helt underbar *-* haha älskar livliga hästar och omfg omfg beutiful *-*

Svar: Jag med *-*
Anna Waterdawn

2013-08-21 @ 15:17:19
URL: http://lifewithjorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback