Nya spännande fiskeuppdrag och nya kläder! v33

Hejsan allihopa!
- Nya fiskeuppdrag och kläder är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Det är dags för lite fiske igen! Rid till stranden precis bakom Moorland Stallet och börja fiska! För att kunna göra uppdragen måste du ha ryktet "Vänligt inställd" med Jorviks Fiskeklubb. När ditt rykte går upp väntas fler spännande uppdrag!
 
Fiskedags!

Ny butik:
- Passande fiskekläder finns i den nya fiskebutiken som ligger på stranden vid Moorland!

Kommer snart:
- Det har varit en lång väntetid, men vi ville vara säkra på att när vi väl släppte ponnys att de skulle vara väldigt speciella. Vi kan inte ge er ett datum ännu... men vi är väldigt glada att kunna visa denna bild för er idag!
 
Är de inte söta så säg?!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Kul med nya uppdrag & kläder! FETT AWESOME MED PONNIER. De liknar islandshästar!! Hoppas det är de! *-*

Kommentarer
Postat av: Nele Shorthaven

Fett kul!!!!! Ska spara till en *_*

2013-08-14 @ 12:01:53
Postat av: Matilda Greenstone

Det blir fortsatt sparande för min del nu, hahah ^^

2013-08-14 @ 13:49:07
Postat av: frida longlake

den bruna eller den isabell färgade ( trolifgtvis den isabell färgade) ska bli min på något sätt villken dressyrponny det ser ut som *_*

2013-08-14 @ 20:42:58
URL: http://starstablefrodo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback