Ommöblerat i garderoben

För två timmar sedan ungefär, möblerade jag om i garderoben. Blev nöjd, men det ser ut som jag har så lite kläder & utrustning nu, haha! Har ca 4000 sc kvar att beta av på inköpslistan, vet inte hur mycket i JS, men det går ju framåt. Då kommer jag få ett stort tillskott av både utrustning och kläder! :D
 
Längtar tills jag köpt allt! Hoppas jag hinner innan södra Jorvik öppnar, för tänk hur mycket nya kläder det kommer komma där! *-*
 
Kläder: Sida 1: Kortärmat
Kläder: Sida 2: Långärmat
Kläder: Sida 3: Nederdelar
Kläder: Sida 4: Huvudbonader & handskar.
Kläder: Sida 5: Stövlar, boots, skor & kängor.
Kläder: Sida 6: Speciella saker
Utrustning: Sida 1: Träns
Utrustning: Sida 2: Sadlar
Utrustning: Sida 3: Schabrak & filtar.
Utrustning: Sida 4: Benlindor, sadelväskor & dekorationer.
Utrustning: Sida 5: Medaljsamling, hästskor & annat.
Husdjur: Sida 1: Katterna Nisse & Puma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jättefint det blev fast skulle ha velat se före och efterbilder ;) vart fick du den för guldfärgade hoppjackan?

Svar: The Fashion Barn!
Anna Waterdawn

2013-08-19 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

Och varför har du så många midsommarkransar?

Svar: För att jag vill c:
Anna Waterdawn

2013-08-19 @ 22:08:27
Postat av: Mirre C:

HAHAHA VAD LITE KLÄDER DU HAR <333

Svar: HAR JAG INTE ALLS FU
Anna Waterdawn

2013-08-19 @ 22:53:32
URL: http://moonbell.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej men jag menar kan man köpa flera kransar?

Svar: Japp c:
Anna Waterdawn

2013-08-20 @ 13:04:38
Postat av: Zoe Yellowtree

4000 sc ?!?
har du sparat eller köpt
om du köpt när det var dubbla så blev det ju över 400 kr

2013-08-21 @ 19:12:24
URL: http://Walechampions.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

VÄNTA NU STOPP I GALOPPEN!!!!!!
man kan väll inte ha flera kransar O.o

2013-08-21 @ 19:13:49
URL: http://Walechampions.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

MAN KAN INTE ALLS KÖPA FLER JU

Svar: Kan man visst! :)
Anna Waterdawn

2013-08-21 @ 19:14:38
URL: http://Walechampions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback