Today is the day

Idag blir Daim level 15, gillar min rubrik. ^ Ska levla nu.. Tror jag. När jag ändå håller på med levlingen så kan jag lika gärna stanna till och göra stallsysslor och blåa uppdrag, så slipper jag det sen. :) Efteråt så ska jag rida ut på Misty. Glömde ta hand om honom igår, så han har gul smiley.. Känner mig fett elak haha. :x :S
 
Vi slog förövrigt besöksrekord igår! Lika bra att inte nämna hur mycket det var, eftersom det kan uppfattas som skryt då. Men vi slog det iallafall, och det tackar vi för så mycket! :) Slog det för några dagar sen också, glömde bara bort att berätta det haha. Men nu vet ni. c:
 
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Sally Lightbridge

Heja Daim och Anna!

Svar: <3
Anna Waterdawn

2013-08-12 @ 11:39:59
URL: http://sallylightbridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback