Transport från Silverglade till GÅD

Hur bra vore det inte med transport från Silverglade till GÅD? Då hade man sluppit springa hela vägen.. Uh. Eller iallafall att vi fick en transport vid ridhuset, då hade det varit lite närmre. Även fast jag bor på Vingården, så tycker jag det är lite långt att rida, JA, jag är lat, okej. Troligaste anledningen till att man inte kan åka från Silverglade till GÅD med transport, är väl att man måste ha gjort ett uppdrag för att komma in i GÅD. Men om bara vi som gjort uppdragen kunde åka, hade det ju funkat?
 
Tycker ni man borde kunna åka transport från Silverglade till GÅD?!
 

Kommentarer
Postat av: Kate Mistwood

Jag tycker att det hade varit praktist.

Men nu är det så att sso-teamet har bestämt att silverglade och gåd är två olika delar av jorvik och när södra jorvik öppnas så kommer man troligen inte kunna åka dit från silverglade heller. :(

2013-08-07 @ 18:56:33
URL: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback