Tur runt Vingården

Imorse tog jag ut Daisy på en liten tur runt Vingården för att vänja henne vid omgivningen. Hon var väldigt lugn, och reagerade inte så mycket på saker och ting. Hon tyckte de stora rören i vinodlingen var lite läskiga, men det får vi träna bort. Annars gick det som sagt väldigt bra, och senare ikväll tänkte jag kanske rida ett lättare pass på henne i paddocken. Jag vill se hur hon är att arbeta i dressyren. När jag lärt känna henne lite bättre så ska jag testa på hoppningen och terrängen. Jag ska även börja med lite längre uteritter då.
 
Jag tycker hon är väldigt speciell på sina sätt och vis, men hon är så charmig och otroligt söt. Jag är verkligen nöjd med att jag köpte henne, ångrar mig inte ett dugg!

Kommentarer
Postat av: Britney Moonwood

Fin blogg ^^

Svar: Tack så jättemycket! :D
Anna Waterdawn

2013-08-24 @ 16:58:55
URL: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Elsa Starborn

Hej! Läst din blogg nu ett tag, och tycker om den! :D Ville bara säga att vi känns ganska lika... haha...
Samma stil, samma starthäst, har en likadan ponny som du som har samma frilla. Jag är inte den typen som liksom tycker om att levla heller. :/ Verkar som jag gör ganska så lika saker på sso som du typ ;) men aa... haha :P

Svar: Haha vilket sammanträffande :DD
Anna Waterdawn

2013-08-24 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback