Väder på SSO

Läste ett inlägg tidigare på aliciastarstable.blogg.se, och ni hittar det här. Alicia har här beskrivit om olika väder i SSO, och jag håller med henne. Hur roligt vore det inte med regn, mulet, storm, åska & blixtar osv? Hon har även skrivit att det borde finnas en väderprognos på olika ställen i Jorvik, tycker det låter riktigt bra.
 
För de som då inte vill ha väderomslag, så kan det finnas någon ruta man kryssar i om man vill ha väder eller inte. Tänk om man vill ta fina bilder i solen, och så regnar det. Då kan denna funktionen finnas, och då slipper man väderomslagen.
 
Jag hade älskat ifall det kom olika slags väder till SSO, det hade varit roligare och mycket mer realistiskt! :)
 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Alexandra Mistdawn

Jo, men tycker även isåfall, om det både är sol och regn, kan det ju finnas en regnbåge? Det skulle vara 7kt vackert! c8

2013-08-13 @ 15:52:31
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Momo

Jag tycker det med! Och håller med Alexandra, regbågar borde också komma! =D
Och du/ni kan ju samla typ 50 människor eller så som skriver en text om det till supporten så kanske vi får det! :DD muahhahahaha

2013-08-13 @ 18:25:08
URL: http://flyingstuff.weebly.com
Postat av: Rose Greenhill

Väder vore väldigt kul, dock är det nog otroligt svårt att fixa, men hoppas kan man ju alltid. Men att kunna välja väder tror jag faktiskt skulle förstöra "verklighetsfaktorn" i det hela, man kan ju inte direkt bestämma över vädret c: Det är min åsikt iaf.

2013-08-14 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback