Bedrövade Dews Farm

Jag undrar om vi någonsin kommer få ruska upp Bedrövade Dews Farm. Jag menar, det hade varit jättefint om det inte vore för all spindelväv och allt det.. Läskiga. Hade absolut kunnat tänka mig att bo där isåfall. Jag tänker mig en form av uppdrag vi kommer få göra, städa upp stället och sedan hitta Dew var han nu kan vara. Jag tycker det hade varit väldigt roligt eftersom det är så tomt på hemstall i Skördebygden.
 
Egentligen så trodde jag att vi skulle få fixa till det ganska snart, men det kanske vi får i vinter eller till våren. Om vi nu ens kommer få göra det, annars lär jag ju bli riktigt besviken. Jag ser mer och mer folk flytta ifrån Jorvikstallet för att det ligger så långt bort, de flyttar tillbaka till sina gamla hemstall och ibland känner jag att jag vill tillbaka till Vingården. Eftersom så mycket folk vill bo centralt, hade det inte varit bra att ha Bedrövade Dews Farm att bo på? Man har nära till GÅD eftersom man bara kan hoppa över Southsilvervattnet och man har också nära till ridhuset samt Vingården. Bra träningsmöjligheter med andra ord!
 
Funderar på att mejla in detta till supporten, eftersom jag själv uppskattat det något enormt. Trodde att vi skulle få minst två till tre hemstall i Skördebygden när det öppnade, så det hade ju varit en bra idé att fixa till farmen på hedarna. Eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Jag tror vi kommer få uppdrag där i framtiden! :)

2013-12-03 @ 17:53:13
Postat av: Sabbe

Att kunna bo där skulle vara fantastiskt, men jag tycker att det är såå mysigt med all spindelväv och det "nedgångna". Jag skulle nästan bli lite sur om man behövde rusta upp det och ta bort en del av charmen, men bo där skulle jag absolut kunna göra!!

2013-12-03 @ 20:23:46
Postat av: Alessandra Kinglord

Skulle enkelt kunna rusta upp gården och vore det inte jätte kul om fi fick typ valla in djuren ditt dom skulle också samt hitta drew

2013-12-03 @ 22:00:15
URL: http://jorviknew.blogg.se
Postat av: Rose Greenhill

Det vore mitt drömboende, även om jag trivs bra i Jorvikstallet :) Man kan ju ta transport dit så jag får i alla fall en känsla av att saker kommer hända där i framtiden.

2013-12-03 @ 22:08:37
Postat av: Aria Starfall

Jag har också tänkt på det, vore riktigt bra, brukar springa över till ridhuset, GÅD när jag har fiskat på glömda hedarna. Men det hade varit riktigt praktiskt!

2013-12-04 @ 09:57:38
URL: http://nattstad.se/ariastarfall

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback