Blandade tankar

Ojdå... Vad har hänt med mitt hår? ;)
 
För det första. Jag skrev ju ett inlägg om att de tagit bort disen och snöandet på vissa ställen, men det verkar som jag hade fel.. De varierar tydligen med att ha det disigt & snöigt och klart på vissa ställen, så det var ju en hiss på det! Hade ingen aning om det, men märkte det igår eller när det nu var!
För det andra så har jag redan börjat få tankar angående södra Skördebygden. Vi fick ju norra Skördebygden för knappt två månader sedan, och jag har redan börjat längta till den oöppnade andra delen. Det gjorde jag för längesen, men det var ett bättre tillfälle att skriva om det nu! Längtar sjukt mycket och vi vet ju ungefär vad som finns där, när de satte ut namnen på kartan. Dock kan de ha bytt namn på vissa ställen och tagit bort andra, det vet vi inte.
 
Men det vi kan se som mest är en skog som man skymtar från Moorlandstranden och där är det en fyr också. Vi kan se Grådaggsbergen från en massa olika ställen... Det som drar spelarnas uppmärksamhet mest, är där man kan se allt detta. Jag tycker det ser ut som ett stort vingårdsfält till höger, så vi kanske får en ny vingård? (Hoppas, hoppas!) Byggnaderna till höger där framme ser ut som en farm av något slag, eller en bondgård. Husen till vänster har jag ingen aning om vad det kan vara... En liten by kanske?
 
Det lär ju dröja ett halvår till ett år innan de öppnar södra Skördebygden, men vi hoppas på så snart som möjligt! Right?

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

LÄNGTAR JAG OCKSÅ! <3

2013-12-16 @ 16:33:41
Postat av: Rebecca Winterbell

Och dessutom är det GåD träd! Lite skumt o.o

2013-12-16 @ 17:36:23
URL: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: Kate

Yay! gamla Anna är tillbaka c:

Svar: Va?
Anna Waterdawn

2013-12-16 @ 17:47:11
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm

Jag vill dit! <3

2013-12-16 @ 18:29:44
Postat av: Lova was here

Jag tror hon menar håret ahah

2013-12-16 @ 20:24:10
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Postat av: Monique Sunhill

Hehe, jeg har vært der xD
Ble flyttet ut etterhvert, men det ser ganske bra ut ^^

2013-12-16 @ 21:04:31
URL: http://moniquesu.blogg.no
Postat av: Lara Mcfield

Hon som skulle visa oss vägen till Jorvik stallet i början sa ju att det var hennes granne som bodde där, att han en dag spikat upp ett staket och aldrig pratade med henne mer...

2013-12-18 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback