Dagen

Jag har haft en underbar julafton! Vi har firat hemma med halva släkten och det var hur mysigt som helst. Jag har fått en ritplatta (IHHH), 1300kr, 3000 sc, kläder, böcker, saker till mitt hår, en ny ridhjälm, en kalender och ja, jag tror det var allt! Har säkert glömt något nu, hihi.
 
Ska faktiskt börja skriva på min fan fiction ikväll om jag orkar. Har även testat min ritplatta och jag älskar den! Försöker hitta lite speciella penslar till Photoshop, men det går inget vidare... Nu ska jag nog äta lite och kolla på Gossip Girl, men jag bloggar mer imorgon, och jag hoppas ni haft en awesome julafton!
Misslyckad bild, men ni får stå ut!

Kommentarer
Postat av: Linda Youngwood

God jul fina anna <3

2013-12-25 @ 01:57:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback