Dagens outfit - Sailor Blue

Igår köpte jag den här grymt snygga fiskevästen för 5600 JS. Ni hittar den vid Mr Pike i Skördebygden, dock måste man vara beundrad för att kunna köpa den! Gillar den jättemycket, en fin blå färg som är hyfsat lätt att matcha!
Gjorde sedan en outfit av den som jag kallar för "Sailor Blue" och här ser ni den!
Mössa: Fiskebyn
Väst: Skördebygden
Ridhandskar: Silvergladebyn
Ridbyxor: Fiskebyn
Ridstövlar: Fiskebyn
 
Träns: Gyllenbladstallet
Sadel: Firgrove
Filt: Fiskebyn
Benlindor: Fiskebyn
Svansrosett: Fiskebyn

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

du vet finns det matchade byxor och keps ett litet t ips bara

Svar: Ja jag vet det. Men jag tycker inte dom är särskilt snygga :-)
Anna Waterdawn

2013-12-10 @ 06:38:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback