Det är en fin dag

Juldagen idag. Halva släkten kommer och äter hos oss idag också... Men jag kommer ändå sitta och uggla framför datorn! Idag ska jag flytta mina julklappar från mitt rum och sätta dom där de ska vara och så vidare. Ska även redigera med min ritplatta, det är sjukt kul ju! Det var min bästa present, är superglad över den!
 
Har nyss köpt 3000 sc och har ingen aning om vad jag ska göra med dom. Måste snart börja sluta med att köpa så mycket, jag har ju trots allt alla kläder jag vill ha i spelet! Har dock fem hästar planerade, ska köpa tillbaka Lassie, Mystery och Rose. Sedan har jag alltid gillat buckskin andalusiern på paddockön! Kommer absolut köpa en Lipizzaner när de kommer, har redan namn och historia ju. SSO har faktiskt sagt att de ska komma.
 
Det känns som jag bara sitter och svamlar nu, men lite kan jag behöva skriva av mig! Redigera bilder hela dagen är väl det jag ska göra. Har ju aktivitet med WR vid 19.00 ikväll också. Men nu ska jag bara fråga er. Vad ska ni göra idag? :D

Kommentarer
Postat av: Haley Northbell

Jag ska vara med familjen, spela wii och sen tänkte jag också försöka redigera lite bilder med min ritplatta och pyssla lite med designen på min bogg. :3

2013-12-25 @ 12:26:16
URL: http://goldtear.blogg.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag har familjen hemma hela dagen med julklappsöppning och sedan någon halvmysko familj/så-nära-vänner-att-de-nästan-är-familj-middag - är väl inte sådär överförtjust, tycker inte om att ha mycket folk hemma xP

2013-12-25 @ 12:50:44
URL: http://monokerus.se
Postat av: Siri

Jag ska spela igenom Sommarryttaren (har redan spelat igenom vårryttaren - vaknade halv nio och bara körde) och tänker totaldissa mina kompisar som vill träffas och göra nått :x

2013-12-25 @ 13:23:43
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag köpte 6000 idag och har 8000 typ +Har inte en ändaste annanig jag heller *-*

2013-12-25 @ 13:44:46
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Ebba Flowerstorm ♥'

2013-12-25 @ 13:45:15
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Åka till min syster! :'D

2013-12-25 @ 14:05:28
Postat av: Zoe Yellowtree

Jag ska sitta framför datan o njuta äta prinskorv och potatis ^^ o köra champ

2013-12-25 @ 16:48:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback