Divergent

Som ni vet är jag galen i Hunger Games trilogin, och jag visste att många som läst det hade läst Divergent trilogin. (Tredje boken har dock inte kommit ut än.) Så jag lånade Divergent i måndags och läste ut den igår, och herre vad bra den var! Helt fantastisk ju! En av de bästa böckerna jag läst, lätt. Ska läsa tvåan snart och så kommer ju första filmen ut 21 mars nästa år. Tredje boken kommer ut nästa år, på hösten. Längtar sjukt mycket, kommer bli awesome ju!
 
Har ni läst Divergent och Insurgent (andra boken)?

Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

yes yes :) du borde läsa legend med :D de är en annan bokserie typ men den är lika bra som divergent/insurgent/allegiant

2013-12-05 @ 18:57:23
URL: http://westlake.blogg.se
Postat av: Felicia Greenhill

Åh, jag har läst både Divergent och Insurgent, håller på att läsa Allegiant just nu (på engelska dock). De är så sjukt bra ^ ^

Svar: Allegiant har väl inte kommit ut? Eller är det på svenska som den kommer ut i höst?
Anna Waterdawn

2013-12-05 @ 20:55:38
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: Rose Skystar

Om du menar ''Hunger games'' med katniss och de som finns 1:an, 2:an och 3:an :) Vi har de 3 på bibloteket :D Även alla 3 filmerna finns :D Sista då aom inte kommer ut på bio :) Ska köpa filmerna :)

Svar: Tredje filmen kommer ut i två delar, första kommer ut om ett år och andra om två år :-)
Anna Waterdawn

2013-12-05 @ 21:03:13
Postat av: Felicia Greenhill

Allegiant på engelska kom ut nu i höstas, dock kommer den inte ut på svenska förns hösten 2014 :)

2013-12-05 @ 21:28:50
URL: http://feliciagreenhill.blogg.se
Postat av: sabbe

Ååh, har läst divergent och håller på med insurgent!! Dom är verkligen sjueekt braa :D

2013-12-05 @ 22:27:46
Postat av: clara oldhaven

älskar både hunger games trilogin och divergent!:D dom äger båda två!

2013-12-06 @ 00:08:12
Postat av: Sofie Mountainberg

Jag har inte läst Divergent men jag ska göra det eftersom jag älskar Hungergames och jag har hört att dom är lite lika varandra

2013-12-06 @ 09:30:18
Postat av: Alexandra Egle....

Läser Percy Jackson serien har läst 1 2 och 3:an två böcker kvar sen ska man läsa uppföljare serien så har 8 böcker kvar urs fast den sista boken i andra serien har ej kommit ut änn;_;

2013-12-06 @ 20:40:31
URL: http://lynxsso.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback