Fan Fiction?

Jag funderar på att skriva en Fan Fiction, har läst två olika på Siris blogg och en på Myras blogg. Tycker dessutom ni ska besöka deras bloggar, de är riktigt bra! Klicka HÄR och HÄR! Åter till ämnet. Jag tycker att det verkar vara hur kul som helst, och när jag läser det lever jag mig verkligen in i det. Därför funderar jag på att skriva en, som kanske kommer ut två till tre gånger i veckan. Detta är ju självklart efter min julkalender är slut, då jag redan har så mycket jobb med den. Vad tycker ni om det?
 
Annars så.. Ska jag omkategorisera inlägg, slå ihop kategorier och lite sådant. Tycker jag har alldeles för många, hela 47 (!!!) kategorier. Tycker det är ganska kul att göra det, att få ordning på allt! Ska även plugga musik, prov imon, tjoho.

Kommentarer
Postat av: Siri

GÖR DEEET :D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D

2013-12-10 @ 21:30:53
URL: http://moonbear.blogg.se/
Postat av: teresa

Vad hände med Dagens fråga :3?

2013-12-14 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback