Fler matalternativ till hästarna?

Även publicerat detta på snowgaze.blogg.se eftersom jag fick gästblogga där idag! Så varför inte publicera det här också? ;)
 
Någonting jag hade tyckt var bra att få till SSO är mer olika matalternativ till hästarna. Just nu har vi hö, äpplen, clementiner och morötter. Ja, morötterna kan vi ju ändå inte köpa i affär än... Ser faktiskt ingen mening alls med att morötterna ska vara så svåra att få tag i. Men de kanske vill att dom är lite "sällsynta".
 
Saker som hösilage, ensilage, knäckebröd och sockerbitar är olika saker som skulle kunna komma. Hösilaget och ensilaget skulle kunna vara som höt och morötterna ungefär. Knäckebröden och sockerbitarna blir som äpplen och clementiner, hästarna får hjärtan över sig när man ger det till dom. Varför inte havre, grund, mineraler också? Om man gav dom något av de skulle de kanske må ännu bättre, och inte få gula, orangea och röda ikoner så snabbt.
 
Hade iallafall uppskattat ifall SSO teamet införde detta, så jag kan ju alltid skicka in förslag om det! Vad tycker ni? Tycker ni vi borde ha fler matalternativ till hästarna eller vill ni ha det så som det är nu? Kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Ja! :D Men jordgubbar också o.O

2013-12-28 @ 17:37:48
Postat av: Ximena Darkwood

Låter som en jättebra ide!

2013-12-28 @ 18:11:15
Postat av: Zoe Yellowtree

jag skulle vela ha så att man kan köpa tex äpplen i pack 10/15 st :)

2013-12-29 @ 15:24:28
Postat av: Anna Westbaker

Ja!!

2013-12-30 @ 15:12:26
URL: http://annawsso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback