Förälskad på nytt

Ibland händer det att jag glömmer bort hur fina mina hästar egentligen är. Jag menar, bara kolla på Misty på bilden ovan som jag tog idag. Han är en häst som inte syns så mycket, varken i spelet eller på bloggen. Han är ändå en av mina finaste hästar, och jag har haft honom sedan 4e april detta året. Jag köpte honom för ynka 300 sc och jag var så glad den dagen, över att jag äntligen fått min Misty.
 
Det är synd att det är så, men det kan vara svårt att få alla hästar att synas om man har tio stycken. Man vill ju inte byta häst var tionde minut, ellerhur? Har ni också det problemet, att ni ibland "glömmer" bort hur fina era hästar är, och inte byter häst så ofta?

Kommentarer
Postat av: Alva Moonfall

Jag glömmer dem hela tiden cx Rider i princip bara hästen jag levlar hehe ._.

2013-12-30 @ 18:25:24
URL: http://emoon.blogg.se
Postat av: Hilda Highberg

haha , jag har bara 4 rider 2 av dom XD mest med min häst som heter Applecake en sådan som du har! :)

2013-12-30 @ 19:14:01
Postat av: Vanessa Longheart

Jag glömmer bort många av mina hästar :(

2013-12-30 @ 19:25:51
Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag fastnar alltid med hästen jag levlar xP Så just nu har jag sju bortglömda hästar, stackars krakar...

2013-12-30 @ 20:21:01
URL: http://monokerus.se
Postat av: Lara Mcfield

Rider bara mina fulllevlade, turas om med dom, men mina olevlade står och ruttnar i stallet :( Gäller inte den som jag levlar då men...

2013-12-30 @ 21:54:33
Postat av: Rebecca Winterbell

Jaa exakt, rider typ bara olevlade för att jag levlar dem typ

2013-12-31 @ 11:53:05
URL: http://snowdancerz.blogg.se
Postat av: maja goldborn

Hej Anna! Jag undrar när du kan börja blogga igen du har inte lagt upp några bilder sen jag kollade i mitten på 2013. Och vill gärna att du börjar blogga igen.Jag älskar din blogg men vill inte titta på den när du inte bloggar.

Mvh: Maja Goldborn

2014-02-02 @ 11:13:06
Postat av: Anonym

Ja jag har 8 hästar och detta problem

2014-11-07 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback